Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2016 13:59 - Енергийни Вампири
Автор: buenogan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6562 Коментари: 7 Гласове:
52


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако мислиш, че те не съществуват значи все още не си ги усетил. Заобиколен си от тях и смучат от твоята енергия. Усещат, че си много благ и силно се зареждат от теб. Толкова много грабят, че ти линееш, а те дебелеят. Впили са се като кърлежи в тялото ти и смучат всеки ден. Толкова им е сладко да стоят до теб, че не искат да си заминат. Нагли са и смучат силно нощ и ден докато не те погубят. Те дори са в твоя дом, а ти не си даваш сметка. Могат да спят в твоето легло и да не разбереш. Те се правят на твои роднини, а не са. Ще живеят с теб години докато не те унищожат.

image

image



Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rozzata - В днешно време енергийният вамп...
30.07.2016 14:06
В днешно време енергийният вампиризъм е широко разпространен, защото хората са пълни със слаби места, които като пробойни в енергийното поле пропускат енергията да изтича неконтролируемо вън от тях. Това се случва с помощта на злото, което се възползва от нашите слаби места като ни провокира да излъчваме негативна енергия в пространството около нас.
цитирай
2. buenogan - Енергийния Вампир си е човек! Той ...
30.07.2016 14:31
Енергийния Вампир си е човек! Той черпи енергия от теб, за да е добре!
цитирай
3. dinkov - Динков
30.07.2016 19:11
buenogan - може и да си права, въпреки, че аз не вярвам във въмперизъм. На мен също ми се е случвало след разговор с някой да се чувствувам отвратително като, че ми е изпита кръвта, а след други ми е просто гот. Същото е и с blog. Масовите постинги след като ги прочетеш ти е кофти, но има и които четеш с удоволствие и ти доставят комфорт. Научих се, тези които ми са неприятни просто да им слагам Хасковския номер. '' Х ''. Все още има такива като теб които пишат много красиво и чета тях.
Поздрав.
Ицко
цитирай
4. buenogan - Благодаря Ицка!
30.07.2016 19:15
Повярвай ми пиша не проста така, а само истина. Нещо, което съм изпитала болезнено го споделям, защото то крещи в мен и няма как да не го разкажа.
цитирай
5. dinkov - Динков
30.07.2016 19:52
buenogan - вярвам ти, а и съм разбрал за себе си, че пишеш истина. Разбрал съм и друго, че си много чувствителна, а в помията която ни заобикаля на хора като теб им е трудно. Но ти ще се справиш въпреки всичко. Сигурен съм.
Ицко
цитирай
6. rozzata - М да и само силният, ще преодолее ...
30.07.2016 19:56
М да и само силният, ще преодолее всичко това. Наистина все повече стават тези, енергийни вампири и само, по - чувствителните можем да ги усетим.
цитирай
7. buenogan - Благодаря за разбирането Ицко! ...
30.07.2016 20:29
Благодаря за разбирането Ицко! Поздрави :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buenogan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 525182
Постинги: 150
Коментари: 736
Гласове: 10962
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031